Wat als u een klacht heeft?

Het AVL Centrum voor Vroegdiagnostiek vindt het belangrijk dat bezoekers tevreden zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en dat het niet lukt om hier met de betrokkene(n) uit te komen. In zo’n geval kunt u uw klacht indienen via het digitale klachtenformulier dat u kunt vinden op de website van het Antoni van Leeuwenhoek: www.avl.nl onder het kopje ‘ klachten’ en rechtstreeks via deze link.
Zodra de klachtenfunctionaris uw klachtformulier ontvangen heeft, zal de functionaris contact met u opnemen om de gewenste afhandeling van de klacht samen af te stemmen. In de klachtenfolder kunt u hier meer over lezen. Deze folder kunt u digitaal vinden op de website van het ziekenhuis en via deze link, of u kunt een papieren versie ophalen bij het informatiecentrum in de centrale hal.
Wanneer u graag mondeling meer informatie wenst over de klachtenregeling van het Antoni van Leeuwenhoek, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Centrum Patiënteninformatie (CPI). U kunt hen bereiken tijdens werkdagen via het algemene telefoonnummer: 020- 512 9111.